Plugin install error

• Köszönöm a segítséget.
    Talán kicsit nehezebb kommunikálni, lévén Google fordítóval próbáljátok meg a Magyar szöveget értelmezni, Angolul válaszoltok a kérdésekre. Magyarul jól leírjuk a problémák miben létét, ezt lefordítva már nem igazán jelenik meg jól a szöveg kontextusa. Egy "Hungarian cornerben" talán érdemes volna a Magyar nyelvet preferálni. Gondolom kevés kolléga használja az i-mscp-t, amit sajnos az utóbbi időben nem csodálok.
    Egy kiegészítőt nem lehet feltelepíteni egy frissen telepített rendszerre, mert jobb híján nem ír hibaüzenetet sehol, csak éppen nem kerül telepítésre, vagy "unable to move file." hibaüzenetet ír ki. Az összes kiegészítőért fizettem, miközben egyértelműen nem lehet migrálni adatokat, rendesen frissíteni.
    Ubuntu 16. operációsrendszer,
    i-MSCP 1.5.1
    Build: 20170908
    (frissen telepítve)
    Más hibajelzést nem ad, de egyik kiegészítőt sem hajlandó feltelepíteni. Tud valaki segíteni Magyar nyelven a "Magyar sarokban"? Hol található a kiegészítők logja, merre induljak tovább, milyen inforációkat adjak meg a rendszerről?

• @pille

The error message (after upload): "Unable to move file."

That error shouldn't occurs. I presume here that you have either a disk space issue or permissions issue. Please, check the /var/www/imscp/gui/data/tmp directory. That directory should be writable by the vu2000 user.

Egy "Hungarian cornerben" talán érdemes volna a Magyar nyelvet preferálni. Gondolom kevés kolléga használja az i-mscp-t, amit sajnos az utóbbi időben nem csodálok.

We have plenty of user uploading plugins and that's the first time that such error is reported. I bet that the problem come from you here ;) You have surely done something wrong. ;)

• What plugin you're trying to install exactly?
    • Teamviewer possible?

BTW: There are not hungarian in our team. English is the international language which everyone should understand.

badge.php?id=1239063037&bid=2518&key=1747635596&format=png&z=547451206

• I can't install any of the plugins such as: mailman, clamav, event manager, etc...
    Nothing seems to work and no error message appears.
    Sometimes it says "Unable to move file."
    This a VPS problem we can't solve it through teamviewer, but i can give you login account, if you think you can help :).
    My mail-address: [email protected]
    Thanks in advance :)

• This a VPS problem we can't solve it through teamviewer, but i can give you login account, if you think you can help :).

Sure, send me all relevant data through privage conversation.

• @pille

Problem fixed. The /var/www/imscp/gui/data/tmp directory was missing. You should pay attention when you play with i-MSCP.
    You can now upload your plugins.