SSL Domainzertifikat hinzufügen

  • I asked you to give me an access to your panel...


    I give up !

    badge.php?id=1239063037&bid=2518&key=1747635596&format=png&z=547451206

  • Hi Nuxwin,


    i am german, but i don't understand this "garbage dump german" from luiluiboy014 by myself. In some of luiluiboy`s german words i miss some letters, i would like to talk from an absolutely syntax error in his posts. Take his posts into google translate, you will get anything but no correct translation.


    It would be very nice if thread creator would at least try to write a flawless German, instead of road dialects that are not taught in any school. As a German, I sometimes feel ashamed of the spelling of my countrymen!


    *head shaking*

  • luiluiboy014:


    Ich versuch mein Glück dann mal.


    1. Tu uns allen den Gefallen und versuche fehlerfreies Deutsch oder Englisch zu schreiben. "leuft" gehört nicht dazu -> "läuft" heißt das korrekt.
    2. Versichere dich, dass du die Intermediate-Zertifikate und das Zertifikat der Root-CA in der korrekten Reihenfolge hast und entferne die Leerzeilen zwischen den einzelnen Zertifikaten.


    Sollte das alles nicht helfen, dann erstelle Nuxwin einen Account in deinem Panel, dann würde er sich darum kümmern. Nur dazu müsstest du wieder Punkt 1 erfüllen und ein Deutsch (oder Englisch) schreiben, welches auch verständlich (übersetzbar) ist. Alternativ ginge hier auch noch Französich, aber ich bezweifle, dass du dieser Sprache mächtig bist.

  • @rurcoasteagle


    It's already solved ;) The root CA certificate (from comodo) was missing in its CA Bundle and also, he tried to add his SSL certificate for a domain which doesn't match the common name.

    badge.php?id=1239063037&bid=2518&key=1747635596&format=png&z=547451206

  • Nice!


    And it needs 7 sites for this bullsh*t...