Translation in Danish finished

  • Hi,


    I have finished the translation in Danish. Only thing is that if I try to upload the po file to Transifex it tells me that it contains a syntax error (with no explanation).


    It installs all-right in to i-MSCP control panel (no errors).


    But anyhow it is 100% done.


    Tell me where to put it!


    Michael

    Concrete5 Denmark - CMS til alle
    --------------------------
    Michael Jensen-Maar
    Concrete5 Danmark

    --------------------------

  • Hello ;


    Post the file here. I'll check it with a specific script.


    Thank you for your contribution.

    badge.php?id=1239063037&bid=2518&key=1747635596&format=png&z=547451206

    Edited once, last by Nuxwin ().

  • I checked it and translated the last 2 strings. It seems OK now..

    Concrete5 Denmark - CMS til alle
    --------------------------
    Michael Jensen-Maar
    Concrete5 Danmark

    --------------------------

  • Hej cOurier,


    Dejligt af høre lidt dansk ude i det her miljø en gang i mellem! :-)


    Hilsen
    Michael Jensen-Maar
    Concrete5 Danmark

    Concrete5 Denmark - CMS til alle
    --------------------------
    Michael Jensen-Maar
    Concrete5 Danmark

    --------------------------

  • Det kunne da være en plan i fremtiden. Men lige nu er vi her på Concrete5 Danmark kun lige nået at skrape til overfladen i det her panel. Vi sidder stadig i beslutnings processen om det skal være Ubuntu eller Debian.


    Men som du ser har vi kommittet os til panelet da jeg ellers ikke havde brugt tiden på oversættelsen.


    Ser også frem til at måske kunne få lov til at præge udviklingen af panelet lidt. Jeg personlig syntes det er et super cool panel!


    Michael

    Concrete5 Denmark - CMS til alle
    --------------------------
    Michael Jensen-Maar
    Concrete5 Danmark

    --------------------------

  • Jeg personligt fortrækker Debian og det ved jeg også de fleste team medlemmer gør. Ikke at der er noget galt med Ubuntu, det er fremragende system, men der er alligevel lidt forskel. Så smag og behag spiller en stor rolle her.
    Det er fedt at andre gider at bruge kræfter på at fremme panelet, specielt oversættelser, da det ikke lige er den mest motiverende del. Jo flere sprog panelet findes på jo bredere vil det ramme, derfor er det super vigtig at det bliver oversat til flest mulig sprog.
    Jeg ved ikke hvor meget erfaring du har med i-MSCP eller historier bag, men det er jo en fork af tidl. paneler hvor udviklingen er gået i stå (VHCS/ispCP). Det er vores mål ikke at lade dette ske igen, og jeg vil mene at det team vi har bag i-MSCP nok er det bedste og mest stabile, et af disse projekter endnu har set.


    Du skal være velkommen til at komme med forslag til panelet, det er lidt det i-MSCP bygger på, bruger input. Mange af de mest eftertragtet funktioner fra tidl. projekter er noget af det første der bliver implementeret her, det er forsat de funktioner vores brugere helst vil se.


    Men fedt at i er hoppet med, jo mere bruger aktivitet jo bedre.


    Ps: Stavefejlene er gratis ;).